2012.04.05

Väcktes av klockan imorses och var fortfarande trött från gårdagens springande och bärande med alla våra saker. Vi har fått en ny lägenhet som sagt och igår flyttade vi alla våra saker från vår gamla till den nya lägenheten och allting verkligen ALLTING är spegelvänt så efter 24h är det fortfarande svårt att vänja sig men lägenheten känns bra, känns rätt eller va man säger. Sitter i lobbyn för de byter internetlev. så inget internet i lägenheterna ännu. Min väska är packad så väntar in Annie och Zandra, vi 3 skall resa bort över helgen så kommer hem på måndag kväll igen. Har inte riktigt koll på allting som händer men vi skall bo i Paihia och vet att vi ska besöka Russel sen på söndagen skall vi ta oss allra längst upp och besöka cape reigna. Nästa vecka kommer bli en bra vecka; på tisdag är det dags för sista make up utbildningen (galet att jag varit där 8 veckor redan) så då får jag mitt certifikat och känner på mig att det kommer bli en super trevlig kväll sen på onsdag - fredag börjar bartender kursen som jag anmält mig till. 3h/dag totalt 8 gånger LÄNGTAR! Bloggen kommer nu återigen återgå till sitt lugna jag under tiden som jag är iväg...

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer bli toppen bra beccizzzz... / mamma !

2012-04-07 @ 10:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0