2012.04.09

Måndag. Vaknade tidigt ytterligare en morgon eftersom detta var dagen då annie skulle hoppa fallskärm så vi åker dit och lyssnar på all information som hon får sen så åker hon iväg väldigt nervös och förväntansfull i planet och jag och zandra sitter ute i solen och väntar på att de skall komma ner från himmelen. Efteråt åkte vi till stranden, åt lunch på ett trevligt litet ställe sen var det dags för mig och Annie att bege oss till stallet för vi hade bestäm att vi skulle bege oss ut på en ridtur. Min häst var väldigt mysig och det var lite skoj att sitta på en hästrygg igen och det var så vi avslutade resan. Efter hästarna satte vi oss i bilen och resan hemåt började. Måste säga att känslan av att hoppa av mitt i stan och gå in i lägenheten var väldigt skum men det var väldigt roligt att se Michelle i lägenheten igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0