2012.04.11

Onsdag den 11 April vad betydde det, jo det betydde två saker för det första var det dags för bartenderutbildning och för det andra började glee igen efter 8 veckors uppehåll -lycka-. Bartenderutbildningen var helt galen. Läraren sprang omkring och sjöng och dansa och vi fick lära oss och skaka drycker med en Boston shaker och vi hade vår första speed trial - när man stod bakom baren utan recept och skulle göra 3 drinkar på 3.5 minuter. Säger bara fyfan vad stressad jag var men såå roligt det var efteråt när man var klar hahaha. Bilden är på den första skakade drinken som jag och Maria gjorde - illusion. Var även den drinken som jag fick göra mitt prov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0