2012.01.23

Förlåt för den dåliga uppdateringen men bloggen hinns inte alltid med och den är inte först prioriterad. Skall sammanfatta vad som hänt de senaste dagarna.
På lördagen var det inget planerat för dagen jag hann gå till banken och öppna ett bankkonto och vi följde med Annah, en tjej som går i Michelles fotoklass, på en lägenhetsvisning. Hon blir nästan granne med oss nu eftersom hon valde att ta rummet och flyttar in mot staden nästa helg. Vi gick därefter till våran lägenhet och började fixa oss för utgång var näst på schemat. Det kom ytterligare en tjej till, Mathilda, och vi 4 gick ut. Tiden gick extremt fort så antar att vi var ute från lägenheten mellan 12 och 1 någon gång. Ingen visste direkt vart vi skulle men slutade med att vi var på 4 olika ställen för att spana in hur de var och så vandrade vi hemåt vid halv 4 tiden. Galet! Är van vid att allt stänger 2 och så kommer man till en stad när vissa ställen stänger 8 på morgonen. Söndagen blev en seg dag och även första dagen som det verkligen regnat. Handlade mat för veckan och bara chillade typ.
Idag mötte jag upp Mathilda och Sara på staden och vi kollade först runt i butikerna sen drog vi oss mot parken och satte oss i solen och bara njöt. Helt klarblå himmel hade vi hela dagen så var underbart! Hittade 2 linnen, 1 klocka och 1 klänning som fick följa med hem idag från shoppingen. Har ingen bild eftersom jag inte laddat min mobil men det kommer en annan gång istället. Väderprognoset utlovar fint väder hela veckan så hoppas det stämmer. Skall till stranden imorgon med Mathilda, kommer bilder då...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Trevligt att du lär känna några nya människor!! Jag vill gärna se bild på dina kläder som du ha köpt!! Är så avundsjuk på att du har sol,sommar,varmt medans jag har , snö,vinter,kallt!!!! Älskar dig!! puzz puzz <3

2012-01-24 @ 17:32:31
URL: http://thiisbloggiis.blogg.se/
Postat av: Lena

GALET seg är du på att uppdatera allt vad du hittar på,, jaha du kan inte skylla på något, för jag minns dina sista ord,, bara appen på mobilen så kan du blogga .... hihi.. kram.. ha det underbart,, !!!

Njut.. <3

2012-01-28 @ 07:35:49
URL: http://thiisbloggiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0