2012.03.05

Måndag. Klarblå himmel och strålande sol vaknade jag upp till idag. Jag hade bestämt sedan långt innan att nu idag skulle jag ta tag i mitt liv och gå runt med lite CV. Visste sedan helgen två butiker i stan som sökte folk så idag tog jag med mig mitt cv samlade mod och gick in i bägge butikerna och pratade med dem. Nervöst först men gick bra och det var "kul" haha. Kändes väldigt bra måste jag säga. När jag var klar belönade jag mig själv med att gå till parken och sola i 2 timmar. Väldigt väldigt skönt måste jag säga. Älskar att hänga i parken och den ligger typ precis mitt i stan. Väldigt smidigt och mycket folk och härligt med sol! Som det ser ut nu så blir det stranden imorgon innan det är dags för make up kursen del 3. Spännande spännande. Vi skall lära oss mascara, eyeliner och ögonskugga så skall bli väldigt väldigt roligt och intressant. Längtar!



Kommentarer
Postat av: mamma

Underbar dag,, bra att du gick runt,, fortsätt sååå !!! KRAMIZZZ

2012-03-05 @ 10:24:44
Postat av: Elvis

Det låter härligt Becci, njut av sol och allt annat åt mig med!! ;D Kram

2012-03-06 @ 09:12:34
URL: http://elvisivildavarlden.blogspot.com
Postat av: Mormor

Jättehärligt att du har roligt och att du har "rotat" dig i Auckland, med kurser och lägenhet och kul som bara skall ha när man är i din ålder, då livet skall leka ha kul BeccA KRAM Barbro:D

2012-03-06 @ 18:55:47
Postat av: Annelie

Å vad roligt det låter, ha det så skönt på stranden efter allt jobbletande, du är jätteduktig Bamsekram

2012-03-07 @ 06:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0