3 weeks has passed

Sitter i skolan och väntar på att min host mamma skall sluta sitt jobb så att vi kan åka hem. Denna möjlighet är inte varje dag och därav mina få blogg inlägg.

Igår var familjen och åt på en jätte fin och trevlig italiensk restaurang, den restaurangen som min host - pappa jobbade på innan och såå otroligt god mat. Beställde köttfärsås och spagetti och det var mums. När vi planerade att gå kommer de in med grymt stor talrik med 3 olika efterrätter och allt smakade ljuvligt.
Planerna för idag är ännu inte bestämt men tror att det blir grillad kyckling och pasta till kvällsmat. Helgen skall spenderas i Berkeley och förmodligen skall vi på söndagen besöka några vingårdar. Åker man 10 min från samhället finns det vingårdar överallt.

Tiden springer iväg och kan inte förstå att det redan har gått 3 veckor som jag har varit hos familjen. Tragiskt och sorligt för det betyder att det bara är 2 veckor kvar men samtidigt känns det som om jag redan varit här i månader. Jag har varit borta 3 veckor och jag har fortfarande 4 veckor kvar så än så länge är tiden lugnt bara synd att dagarna springer iväg nu.

Tänker på er där hemma väldigt mycket för stunden och har hamnat i en period när ja saknar Er väldigt mycket. Saknar allt och inget för mitt liv här är grymt så vill inte hem riktigt än trots allt.

Ta hand om er! <3
Mitt nya hem
Jag med solen i ryggen (Fotograf Elisa)
Min nya favorittröja
Min älskade balklänning som för stunden hänger i mitt rum.

Kommentarer
Postat av: Lena Liljeström

Underbara Rebecca " Bus " sorgligt att det går för fort där borta hörrududu,, men som jag tidigare sagt,, NJUT,,, Ta vara på varje dag, minut, upplevelsen som Ni nu får ta med er i bagaget är guld värd,,, Hur fina kort som helst, FINFIN tröja, och din balklänning är kanoners...Ha en underbar dag i skolan ,, Kramizz...

2011-04-15 @ 08:01:41
Postat av: Elvis

Passa på och njut av U.S.A nu Becci, snart är du hemma igen, som tur är - jag saknar dig! Vi ses när du kommer hem! ;D <3

2011-04-15 @ 09:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0