The California life!

hello hello!

Internet fungerar inte till min dator sa i detta inlagget blir det jobbiga bokstaver och utan bilder (har knappt tagit nagra bilder an men det kommer.)

Livet har ar super verkligen och familjen ar helt underbar sa jag gillar laget. Lordagen har i storsta del spenderats i gallerian och jag kopte mig 2 trojor. Finns otroligt manga olika butiker och utbudet ar enormt. Efter shoppingen akte vi till en mataffar for att jag skulle fa kopa mig lite frukost och mackor till skolan. Generellt skiljer sig inte maten sa mycket och har fatt prova mat som jag har atit innan och mat som jag aldrig provat innan.

Klockan ar just nu halv 7 pa kvallen och snart skall Misti, min host mamma laga hemma gjort pizza och jag och sma tjejerna skall ha en make up kvall. Kan aven handa att det blir en movie night. Nagon kvall skall vi aven ga pa bio.

Planerna for imorgon vet jag inte riktigt an, vi skulle aka nagonstans iallfall och kanske skulle det komma en familj over pa middag men nasta helg skall vi om vadret blir bra besoka San Franscico. Det har regnat lite varje dag jag har varit har men det skall bli soligt hela nasta vecka vilket ar grymt.

Skolan borjar pa mandag och skall bli spannande att se hur det blir och vad som hander framover.

See you soon


Kommentarer
Postat av: Lena Liljeström

Sååå fin bild på dig gumman,, roligt att följa din blogg nu, så skriv,, även om det inte hänt så vidare mycket, försök få hjälp med din dator o nät, så att vi kan följa dig dessa veckor,,

Kram & puss

2011-03-27 @ 19:37:50
Postat av: Lena Liljeström

Sååå fin bild på dig gumman,, roligt att följa din blogg nu, så skriv,, även om det inte hänt så vidare mycket, försök få hjälp med din dator o nät, så att vi kan följa dig dessa veckor,,

Kram & puss

2011-03-27 @ 19:38:08
Postat av: Lena Liljeström

2011-03-27 @ 19:38:26
Postat av: Michelle

Så himla nice! :D Jag är asnyfiken på allt, haha! Och så fort du ser detta tycker jag att du ska börja fota DIRR för jag är nog inte ensam om att tagga roliga USA-bilder :D

2011-03-27 @ 21:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0