Fredag 29 April

En sista bild på min underbara familj! :)
En av de sorgligaste och jobbigaste dagarna i mitt liv för detta var dagen då jag var tvungen att lämna min underbara familj, mina 5 veckor i Santa Rosa var idag färdiga och resan begav sig söderut. Tiden hos familjen var helt underbar och går inte att beskriva i ord men jag kan lova att jag kommer tillbaka och tror även att de kan tänka sig hälsa på mig i Sverige en dag.
Fredagen spenderades på 2 företagsbesök, handelskammaren och google och jag var lite besviken på google. Det var ingen arbetsplats utan en lekplats. Alla anställda hade otroliga fördelar som google bidrog med.
Kvällen spenderades på en Italiensk restaurang i Italian town, San Francisco och pastan var ljuvlig.
Google
San Francisco i bakgrunden
Innan middagen
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0