Onsdag 4 Maj

Vaknade upp på morgonen och var lagom trött för kunde inte sova för tyckte sängen var jätte obekväm, tur det bara var en natt. Det var fint väder och sol så dagen spenderades mestadels på stranden och solade vi badade även i havet och såg även delfiner i havet. Framåt eftermiddagen samlades klassen för vi skulle hoppa in i vår buss igen och ta oss ner till LA. Bussresan gick bra och vi kom fram till LA och vi skulle tydligen på det välkända stället Venice beach. Jag hade aldrig hört talats om det innan men det var tydligen känt fick jag höra och då trodde jag det betydde att det var ett fint ställe men fyfan rent ut sagt. Vi anlände på kvällen och det var uteliggare överallt och hostellet låg i ett slumområde så jag var seriöst rädd när vi strax efteråt skulle ut på gatorna och leta upp en restaurang. Hostellet var inte det bästa men det var helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0