2012.04.14

Lördag. Fredagen spenderades ute som vanligt och som alla andra kvällar så var även den kvällen väldigt bra. Vi var förmodligen på stället som vi alltid är på och som jag kommer sakna väldigt mycket när jag väl kommit tillbaka till Sverige igen. Dagen spenderades genom att jag sminkade michelle väldigt rosa och lila och väldigt vackert sen fotade maria henne på balkongen. På kvällen var jag bortbjuden till en tjej som heter Liza som på helgerna bor i en lägenhet här i stan och det var jag, emelie, annie och zandra som var där så vi drack gott, åt nachos med köttfärs och hade det allmänt bra! Hennes lägenhet var helt sjuk, vi bor på våning 5 och har utsikt och hon bodde på våning 31 mitt i stan så var väldigt grym balkong.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0