catching up igen!

Då var det dags att uppdatera bloggen igen. Tiden springer iväg och bloggen blir mindre och mindre prioriterad men jag kommer alltid att uppdatera den någon dag, bara inte alltid varje dag (även om det var planen från början.) Har gjort massor med saker; hängt i parken, solat, badat, chillat, festat, shoppat och åkt ut till ön Waiheke igen tillsammans med Linnea och Petra. Inga direkta planer för nästa vecka men skall ta tag i jobbsökandet nu så att jag kan hitta mig ett jobb. En vecka kvar till make-up utbildningen börjar vilket skall bli väldigt väldigt roligt. Galet att jag varit iväg redan en månad och att vi redan är i mitten av februari men livet är underbart här och njuter av varje minut så jag stannar gärna kvar här ett tag till. :) Nu skall jag sova för är väldigt trött. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lena

åhhh äntligen :)

2012-02-12 @ 12:34:32
Postat av: annelie

jag håller med Lena äntligen. Härliga bilder Becca mer sånt. Kramis

2012-02-18 @ 09:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0