Allmänt

Har som sagt hänt väldigt mycket under den senaste tiden och vet inte vart jag ska börja riktigt. 3 Maj var det Guetta live i Vector Arena och det var väldigt väldigt mäktigt! Riktigt coolt! Vi har varit på bio såg battleship och den var bra! Sen var vi galna och spontana en dag och bara gick in till biografen för att se om Avengers gick och då gick den direkt i 3D så vi gick och såg den i 3D och måste säga att det var lite jobbigt i början men den filmen var jätte bra! Gillade den väldigt mycket. Vad har hänt mer hmm lagat mat, fikat, ätit glass på mövenpick, kvällspromenader i mängder och även blivit fotad av både kristina och Maria. Kristina gjorde porträtt i studion och Maria vill ha färg i parken så vi gick dit lite innan 10 imorses och så stod jag i solen med ett färgglatt paraply som matchade ögonskuggan jag målade på. Var väldigt roligt och trevligt och ska bli skoj att se alla bilder. Imorgon ska jag åka till deras skola igen för ska vara modell åt Annah och hon fotar horror så ska sminkas och allt och ska bli väldigt spännande att se hur det blir. Känns galet för känns som jag är i deras skola var och varannan dag hahah men livet leker. Hade det bara varit liite varmare så hade det varit helt perfekt för stunden. Känns konstigt att vara hemma om en månad men ska bli spännande att se vad det är för äventyr som väntar härnäst har massa planer på saker som jag skulle vilja göra. Måste bara planera och se när, var och hur. Glömde





Glömde skriva det innan. Men vi satte upp bilder på väggen i vardagsrummet/köket och det blev såå snyggt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0